29. 4. 2024

Poděkování místopředsedkyni Přísahy

S napětím jsem čekal, zda před jednáním ve věci odškodnění za kauzu jízdenek nařízeném na 31.1.2023 dorazí omluva paní Kubiskové za nařčení z šíření nepodložených lží prostřednictvím sítě facebook, ke které jsem ji, na radu advokáta, vyzval. Nedorazila, za což jsem (a snad nejen já) velmi vděčný.
Proč ?
Jak se v již probíhajících “odškodňovacích” řízení ukázalo, soud při úvahách o výši náhrady za nemajetkovou újmu zajímá také vnímání zprošťujícího rozsudku širší veřejností, tedy míra satisfakce, kterou takové rozhodnutí může znamenat. Je tedy nesmírně cenné a důležité doložit např. reakce politiků na pravomocně ukončenou jízdenkovou kauzu.
Díky vyjádřením místopředsedkyně Přísahy v (a k jejímu příspěvku z 24.1.2023 a dále na facebooku):
  • … výsměch a facka spravedlnosti v naší zemi;
  • … Absencí spravedlnosti trpí celá společnost.;
  • … bohužel jsme zjistili, jaký je pravý stav justičního systému; 
  • … městský soud (důkazy) je ani neprovedl a vůbec se tím neřídil; 
  • … že mu přiznal ještě odškodné a on se nám teď směje klidně z titulků novin do tváří. To už je opravdu moc!;
  • … ale  že mu ještě přizná odškodné, to už je i na mě silná káva;
  • … ti, kdo by měli chodit kanálem nebo sedět v base se nám smějí z titulků novin do tváře;
  • … Tohle se mě ale hodně dotklo. Je to naprostý výsměch spravedlnosti a facka pro mě a celou naší rodinu; 

tak máme k dispozici ucelenou řadu výroků známých osob jak národní, tak regionální úrovně, které ukázkově demonstrují pohrdání rozhodnutími justice (Láska, Marvanová, Kubisková) a popíráním práva na odškodnění za evidentně nezákonné, mnoho let trvající stíhání.

Jak je patrné z komentářů a reakcí sledujících např. zmíněných politiků, je evidentní, že tito lidé jsou pobouření “extrémními částkami”, které již v některých případech byly vyplaceny – typicky případ Rittiga, kde ovšem “odškodnění” představuje cca 15% z Kubiskovou anoncované částky, zbytek je částečná náhrada za výdaje, vynaložené na obhajobu.
Jsem velmi rád, že díky výše uvedenému jsem při včerejším podání svědecké výpovědi mohl soudu předložit hmatatelný důkaz, který snad, byť nepatrně, vychýlil ručičku jeho úvah správným směrem. Znovu tedy děkuji a těším se na další podobná sdělení, které třeba ještě více posílí naši důkazní pozici.
P.S. známý mi zaslal screen tweetu pana Kubisky, který se na něco “těší“. Zřejmě nabyl dojmu, že se hodlám zabývat výroky jeho manželky soudní cestou, pokud tomu tak je, hluboce se omlouvám za vyvolání mylného dojmu. Dalších kroků netřeba, neboť dobré věci posloužila již dostatečně.
Reakce na příspěvek K. Kubiskové na facebooku - kopie emailu

 

Ze sociálních sítí:

Na spravedlnost potřebuješ nejen odvážného občana, ale i soudce

“Jak jsem psal na spravedlnost potrebujes nejen odvazneho obcana ale i soudce. Ja chapu, ze kdyz nekomu reknu, ze jsem dobrovolne sel, udal se a vypovedel pravdu, ze to vetsina lidi nepobira. Obetoval karieru, ohrozil zivot svuj a rodiny kuli pravde a spravedlnosti….”

Tak to u nás chodí

Prosimpekne @AndrejBabis nepotrebuje zadne zastaveni trestniho stihani. Az pujde k soudu, staci mu aby dostal stejne soudce jako ja. I kdyby se doznal, tak ho osvobodi a reknou, ze jeho doznani je potreba brat obezretne a odignoruji dukazy. Tak to u nas chodi 🙂

 

Velký respekt mafii

“I odvolaci soud to posvetil. Velky respekt mafii. Mela Policajty, Statni zastupce a ma i soudce mozna i nejvysaku, to teprve uvidime. To, co se ji podarilo to je lepsi nez v Italii.”

 

Bude to u odvolačky sakra drahý

 “Po dnesni vypovedi svedka v #jizdenkydpp si muzeme v kauze Neograph a Crosspoint pomalu balit… bude to u odvolacky sakra drahy nebo Krym. Etudy ucetniho Stiky dnes na tema domaci nasili po emailu…”

V Oleu jsem odešel bez trestu a myslíš, že to vnímám pozitivně?

Ať zvítězí pravda

“4. 30 let od pádu železné opony naše společnost potřebuje vidět, že zde existuje spravedlnost a že je všem měřeno stejným metrem. Ať zvítězí pravda. Děkuji”

 

Prosím o SPRAVEDLNOST pro nás všechny

“3. naší společnosti se vypořádat s organizovaným zločinem. I díky této skupině vnímá naše společnost enormní nedostatek spravedlnosti, který postihl celou jednu generaci po revoluci. Proto mi dovolte Vás poprosit o SPRAVEDLNOST pro nás všechny.

 

 
error: Alert: Content selection is disabled!!